כשהרב בן לולו תקף את השר ארבל: "חנפן ושמאלני"

אבי יעקב 6 Comment on כשהרב בן לולו תקף את השר ארבל: "חנפן ושמאלני"

הרב משה בן לולו תקף היום בשיחה עם מאזינה בתוכנית "הפוך על הפוך" באופן חמור את השר ארבל על מה שאמר שלא תהיה חסינות משירות צבאי למי שיש לו כיפה שחורה ותורתו איננה אומנותו: "אני כועס מאוד על השר ארבל. מי אתה בכלל אתה דעת תורה? חנפן שמאלני! שמעתי אותו אתמול והתפוצצתי, אני שונא לקקנים וחנפנים… בסוף אלה אוכלים אותה יותר מכולם מה אתה מחניף אליהם…"

הרב משה בן לולו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    לא יפה.
    השר ארבל עושה עבודה יפה בכול התחומים אפשר לא לאהוב אותו אבל לא לדבר עליו ככה ברדיו חרדי

  2. 5

    עם כל הכבוד לרב בן לולו, דברי ארבל נכונים מאד, מעולם לא דובר על פטור מגיוס למי שאין תורתו אומנותו. ואדרבה, רבינו ר' יחזקאל סרנא זצ"ל (שהיום היארצייט שלו) כנה את אלו שאינם לומדים ואינם מתגייסים: רודפים! כיון שאלו יגרמו שגם מי שתורתו אומנותו יתגייס. מעולם ידענו, שמי שיוצא לשוק העבודה מתגייס (לפחות לשירות מקוצר), כך היה מקובל!

  3. 4

    אשה טיפשה איך את מעזה לומר על ארבל שהוא לא דתי מה שבטוח שהוא יותר דתי ממך בהרבה כי את חתיכת בעלת לשון הרע ורכלנית ומוציאה שם רע שאין לזה תקנה

    1. לא יפה להגיד מה שאתה בקול כבודו שסנק ללא עניים אתה שנותן לארבל להמשיך ולהיות מה שהוא ולהרוס ולצנן לצעירים את הקווים שהיה עד היום ודל

  4. 3

    מחילה בן לולו עם כל הכבוד אינו רב!! השר ארבל רב מוסמך ורב קהילה ותלמיד חכם. והשר ארבל לפה להרבה מגדולי ישראל. כמובן ברור שרק לגדודים מותאמים וכו.
    לא ניתן הפטור והדחיה רק לעוסקים בתורה. לא לבטלנים

  5. 2

    גם אם זה נכון מה שאמר ארבל , עדיין זה לא אומר שהדברים שאמר הרב בן לולו "שמאלני חנפן" לא נכונים .